Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/khodro/domains/khodromelli.ir/public_html/plugins/system/secureauth/secureauth.php on line 32 Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/khodro/domains/khodromelli.ir/public_html/plugins/system/secureauth/secureauth.php on line 33 حریت - پرتال خانواده خودرویی کشور
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

 

معرفی شرکت

بازرگانی حریت با سابقه و تجربه ای نزدیک به نیم قرن در زمینه ارائه خدمات خودرو در استان فارس و جنوب کشور مشغول به امر خدمت رسانی به هموطنان عزیز بوده و در طول تمامی این سالیان بعنوان معتبرترین و خوشنام ترین مرکز ارائه خدمات فروش و پس از فروش خودرو در سطح منطقه مطرح بوده است.

 

 

فعالیت بازرگانی حریت در زمینه فروش و خدمات پس از سال 1344 با اخذ مجوز تاسیس نمایندگی خودروهای تولیدی شرکت جنرال موتورز امریکا، فیات الیس، فولکس واگن آلمان و ... در شهر شیراز آغاز گردید که در این راستا گامهای بسیار مؤثری از سوی این بازرگانی برداشته شده است.

 

با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران این روند همچنان ادامه یافته تا اینکه در سال 1373 و با تولید خودروهای شرکت سایپا و با اخذ امتیاز نمایندگی شرکت مذکور این نمایندگی در مدت کوتاهی مبادرت به فراهم نمودن تسهیلات لازم در زمینه فروش و خدمات پس از فروش محصولات تولیدی شرکت سایپا نمود در عین حال این شرکت با انعقاد قرارداد با شرکتهای مانند خودروسازی کرمان خودرو، پارس خودرو و زامیاد در زمینه فروش و خدمات پس از فروش محصولات تولیدی شرکتهای یاد شده نیز با اتکاء به پتانسیل علمی و عملی بالای خویش اقدام به فعالیت نموده.

 

امروزه با توجه به بسط و گسترش علم مدیریت و استفاده از دانش فنی و اداره منابع انسانی نمایندگی حریت برخود دیده تا همگام با تکنولوژی و اشاعه روشهای نوین اتوماسیون اداری و استفاده از تجهیزات پیشرفته فنی و تعمیرگاهی و استفاده و بکارگیری پرسنل کارآمد و متخصص در رشته های مرتبط با تحصیلات و تجربیات بالای علمی و عملی در جهت جلب رضایتمندی مشتریان محترم در زمینه فروش ارتقاء کیفیت فروش، رعایت اصول بازاریابی، توجه به شاخص تبلیغات و دیگر زمینه ها گامهای مؤثری بردارد. در زمینه تشریح ابزار و راهکارهای کاربردی مدیریت نمایندگی حریت در راستای اجراء مراتب فوق می توان به اختصار به امور صورت گرفته در زیر اشاره نمود:

 

  • تخصیص فضای مناسب نمایشگاهی، اداری و فروش با مساحتی بالغ بر 1200 متر مربع.

  • جذب و استخدام پرسنل مجرب و دارای تحصیلات بالای علمی در زمینه فروش و خدمات پس از فروش.

  • شرکت در نمایشگاههای داخلی و بین المللی جهت الگوبرداری از روشهای جدید و همسو سازی روشهای مذبور با شرایط کنونی نمایندگی.

  • نصب و تجهیز سیستمهای جدید سخت افزاری و نرم افزاری، استفاده از مودم GSM جهت ارسال پیامک های انبوه، جهت اطلاع رسانی به مشتریان محترم.

  • ایجاد پورتال و تهیه وب سایت کامل جهت ارائه خدمات در زمینه فروش، خدمات پس از فروش، اطلاع رسانی، ایجاد صندوق پیشنهادات و انتقادات الکترونیکی.

  • ایجاد امکانات رفاهی مناسب در فضای نمایشگاه و اتاق انتظار مشتریان به همراه کافه تریا، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع پیشرفته و مبلمان اداری مناسب.

  • فراهم نمودن شرایط مساعد زمان کاری با توجه به فصول مختلف سال.

  • پاسخگوئی به بیش از 200000 مراجعه حضوری و غیر حضوری از طریق تماس تلفنی و وب سایت شرکت.

  • فروش بیش از 7000 دستگاه انواع خودرو و ارائه خدمات پس از فروش به بیش از 20000 دستگاه خودرو در سال.

 

با توجه به جایگاه و اهمیت خدمات پس از فروش و در نظر گرفتن این نکته که همواره خدمات پس از فروش از ارکان مهم نمایندگی بوده و رمز موفقیت بازاریابی و فروش به ذکر توانمندیهای این نمایندگی در بخش خدمات پس از فروش اشاره می شود:

 

  • اختصاص فضائی بالغ بر 15000 متر مربع جهت انجام امور تعمیرات.

  • استفاده و بکارگیری سیستم اتوماسیون اداری پیشرفته در بخش پذیرش خودرو.

  • جذب و بکار گیری نیروهای مجرب و دوره دیده در بخش خدمات تعمیرگاهی.

  • به روز بودن اطلاعات و دانش فنی پرسنل تعمیرگاهی با توجه به اعزام آنها جهت گذراندن دوره های آموزشی مورد نیاز.

  • استفاده از تجهیزات و ابزار آلات جدید تعمیرگااهی که از آن جمله می توان به دستگاه میزان فرمان کامپیوتری، دستگاه تست کمک فنر، انواع دستگاههای عیب پیشرفته مربوط به انواع خودروهای موجود دستگاه، انژکتور شور اتوماتیک، دستگاه لاستیک درآر کامپیوتری، دستگاه بالانس چرخ دیجیتالی و ابزار آلات دقیق اندازه گیر به همراه گواهی کالیبراسیون معتبر، میکسر رنگ، کوره رنگ، جک شاسی کش و انواع ابزارهای مخصوص مورد نیاز خودروها.

  • دارا بودن بزرگترین انبار سایپا با مساحتی بالغ 1300 متر مربع.

 

در پایان به اختصار اعلام می دارد و بخود می بالیم که در سایه الطاف الهی از پیشروان صنعت خدمات خودرویی در سطح کشور بوده چنانکه از لحاظ فروش حائز اولین رتبه در سطح استان و دومین رتبه در کشور بوده و بطور کلی در تمامی سطوح جزو 5 نماینده برتر و ممتاز ایران می باشیم، و از این حیث الگوی مناسبی برای دگیر نمایندگیها ایجاد شده و همچنین بعنوان نقطه اتکاء بزرگی در غالب انجمن صنفی برای نمایندگی ها و شعبات دیگر سایپا در استان فارس می باشیم. کما کان به این جایگاه بسنده نکرده و نمی کنیم و با تحقیقات و مطالعات بیشتر جهت تعالی این مجموعه، رو به جلو آینده ای روشنتر گام بر خواهیم داشت و در نهایت اعلام می داریم در راستای تحقق اهداف عالیه در زمینه خدمت به هموطنان از هیچ کوششی دریغ نکرده و تشکر و قدردانی خود را تقدیم دوستان و همراهانی که در این راه دشوار یاور ما بوده اند می داریم، امید که تندرستی و موفقیت توشه راه همه ایرانیان سر بلند باشد.

 

اهداف و استراتژی

نمایندگی ممتاز حریت با ارائه فروش و خدمات پس ازفروش محصولات تولیدی شرکت های سایپا، مدیران خودرو، کیا موتورز، زامیاد و پارس خودرو با استقرار استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2008 رضایت هر چه بیشتر مشتریان را هدف قرار داده و خط مشی کیفیت خود را به شرح زیر اعلام می دارد :

 

  • توسعه فروش وبهبود ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت و نیز تسهیل دسترسی مشتریان به خدمات.
  • توسعه کیفی و کمی تجهیزات مورد نیاز و استفاده بهینه از آنها.
  • ارتقا سطح دانش، آگاهی، مهارت و مشارکت کارکنان.

 

مدیریت نمایندگی ممتاز حریت متعهد می شود ضمن رعایت قوانین و مقررات شرکت های فوق الذکر و اجرای ضوابط و تامین منابع مورد نیاز در جهت تحقق اهداف نامبرده ، با استفاده از روش های نوین مدیریت ،با اخذ گزارشات دوره ای از نماینده مدیریت در کیفیت، و با تجزیه و تحلیل داده ها و با مشارکت کلیه کارکنان سازمان درجهت بهبود مستمر سیستم، از اثربخشی و کارایی آن اطمینان حاصل می نماید.

 

 

 

همچنین مدیریت نمایندگی مشتری مداری را سر لوحه کار خود قرار داده و قصد دارد خدمت رسانی به مردم را در تمام جنوب کشور گسترش دهد.
 
 
پیام مدیریت

با سلام و خوش آمدگویی خدمت مشتریان عزیز و ارجمند...
با تشکر از اعتماد شما مشتریان عزیز به این مجموعه خدماتی که متعلق به شما عزیزان می باشد. این نمایندگی با بیش از 40 سال سابقه کار در زمینه فروش و خدمات پس از فروش محصولات تولیدی سایپا، پارس خودرو، کرمان موتورز، مدیران خودرو، زامیاد و با استفاده از تکنولوژی و اشاعه روشهای نوین اتوماسیون اداری و تجهیزات پیشرفته فنی و تعمیرگاهی و بکارگیری پرسنل کارآمد و متخصص بر این باور و اعتقاد است که با تلاش در جهت هر چه بیشتر خدمات مطلوب تر به شما عزیزان بتوانیم رضایت مندی مشتریان را جلب نمائیم از شما عزیزان می خواهیم که با نظرات و پیشنهادات و حمایتهای خود ما را در این امر یاری نمائید.
این نمایندگی از شما مشتریان گرامی جهت بازدید از این وب سایت کمال تشکر را دارد.
در نهایت اعلام می داریم در راستای تحقق اهداف عالیه در زمینه خدمت به هموطنان از هیچ کوششی دریغ نکرده و تشکر و قدردانی خود را تقدیم دوستان و همراهانی که در این راه دشوار یاور ما بوده اند می داریم، امید که تندرستی و موفقیت توشه راه همه ایرانیان سر بلند باشد.
 
نصراله حریت
مدیریت نمایندگی