Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/khodro/domains/khodromelli.ir/public_html/plugins/system/secureauth/secureauth.php on line 32 Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in /home/khodro/domains/khodromelli.ir/public_html/plugins/system/secureauth/secureauth.php on line 33 نمایندگی آل داوود - پرتال خانواده خودرویی کشور
نمایندگی 2246 مهندس آل داوود بالاترین شاخص خدمات پس از فروش و مشتری مداری در شیراز
  • 1
  • 2
  • 3

نمایندگی ایران خودرو کد 2246 مهندس آل داود

بالاترین شاخص خدمات پس از فروش و مشتری مداری در شیراز

مهندس آل داوود از سال 83 به جمع خانواده بزرگ ایران خودرو پیوسته است...

وی که هم در زمینه فروش و هم تعمیرات ید طولایی دارد توانسته است با ترکیب تحصیلات عالی خود در تجربه ای که از گذر زمان بدست آمده است و بهره گیری از کادر پرسنلی مجرب زمینه را برای رضایت متقاضیان و استقبال از محصولات شرکت خویش فراهم آورد.

رقابتی تخصصی با حریفانی کارآزموده در بازاری که فشردگی نخستین خصصیصه آن است و مولفه های متغیرش که سلب هر گونه قدرت پیش بینی اند دومین صفت اکتسابی اش گشته است و هماهنگ بین نهادهای مستقلی که هر کدام از قوانین و مقررات خاص خود پیروی میکنند کارآفرینی را در کلان شهری که هزینه هایش را از پایتخت و کمبود امکاناتش را از شهرستان به ارث برده است با مشکلاتی دوچندان مواجه میکند.

این مجموعه با تلاش مستمر و صادقانه در راستی خدمات ارزنده به مشتریان در در میان 800 نمایندگی ایران خودرو در سطح کشور، توانسته سه سال متوالی رتبه اول وزارت صنایع را به خود اختصاص دهد و به عنوان نماینده برتر در سطح شهر شیراز معرفی گردد.همچنین این نمایندگی با داشتن بخش قوی چون امور مشتریان و تمرکز این امور در کلیه قسمت ها و توجه خاص به مشتریان، رتبه اول مشتری مداری را در شیراز کسب نموده است.

قابل ذکر است که در این مرکز تمامی قطعات با لیبل های ایساکو از کارخانه تهیه شده ودر اختیار مشتریان قرار می دهد.

  نمایندگی 2246 ایران خودرو  در حدود 2000 متر مربع ابعاد و 50 نفر پرسنل دارد.تقریبآ در مرکز شیراز با تجهیزات بسیار عالی که طبق اسناد همراه , شرکت دارای پروانه  ایزو میباشد.  اولین هدف  این شرکت مشتری مداری بوده و در سطح کشور دارای رتبه اول مشتری مداری میباشد. .دلائلی که این نمایندگی رتبه اول مشتری مداری و رتبه اول وزارت صنایع را کسب نموده به  ذیل میباشد.

1_برای رفاه کلیه مشتریان ،انواع خودروهای تولیدی ایران خودرو در نمایندگی موجود میباشد و خودروهای خیلی تمیز شستشو شده از طریق مهندسین کارشناسان آموزش دیده به مشتری تحویل میشود و تمام سرویس های دوره ای که خودرو باید انجام دهد برای مشتری توضیح داده میشود مثلآ:

الف. سرویس 5000 آچارکشی

ب. سرویس 10000 تعویض روغن

ج. سرویس 20000 تعویض شمع

د. سرویس 30000 تعویض لنت

ه. سرویس 60000 تعویض تسمه تایم

کلیه خودرو ها به مدت حداکثر 24 ماه یا 40000 کیلومتر تحت پوشش گارانتی بوده و چنانچه قبل از 24 ماه کارکرد خودرو به 40000 کیلومتر برسد گارانتی پایان خواهد یافت. کارت گارانتی به همراه دیگر اسناد هنگام تحویل خودرو به مشتری با توضیحات کامل ارائه میگردد. ضمنا"پس از اتمام كارت گارانتي از خدمات وي‍‍‍‍ژه كارت طلائي متوانند استفاده كنند.

از دیگر خدمات ایران خودرو میتوان به کارت طلائی اشاره کرد؛ خودرو های پارس و سمند از بدو تحویل دارای کارت طلایی میباشند که به مدت یکسال اعتبار دارد و جهت خودرو های دیگر ( 206- سمند سوزوکی و غیره .........) نیز در نمایندگیها صادر میگردد ضمن اینکه کارت طلائی هایی دو ستاره به بالا به مدت 5 سال و کارت طلائی سال و تک ستاره به مدت 10 سال قابل تمدید میباشد. هدف اصلي كارت طلائي حفظ و نگهداري از سرمايه شما ( خودرو) در هنگام سرقت و حادثه كه با ارائه خودروصفر جبران خسارات شما ميشود.

 

 جدول شرح خدمات کارت طلائی

سطوح کارت طلائی

جبران خسارت

تعمیرات گارانتی

سرویس های دوره ای

تعویض لاستیک

چهار ستاره

دارد

دارد

تا 60000 کیلومتر

دارد

سه ستاره

دارد

دارد

تا 40000 کیلومتر

-

دو ستاره

دارد

دارد

تا 25000 کیلومتر

-

یک ستاره

دارد

-

-

-

یک ستاره خودرو کار

دارد

-

-

-

سال

دارد

-

-

-

 

این نمایندگی مجهز به دستگاههای زیر جهت خدمات گارانتی و کارت طلایی میباشد:

Ø    کوره رنگ جهت هر چه بهتر رنگ کردن خودروها هنگام تصادف

Ø    دستگاه دیاگ جهت عیب یابی برای سیستم های مولتی پلکس و سیستم های انژکتوری

Ø    دستگاه نقطه جوش برای تعویض قطعات بدنه اتاق های خودرو بصورت فابریک

Ø    دستگاه پالش خودرو و دستگاه گرم کره های موضعی برای پخت رنگ به صورت موضعی

Ø    دستگاه قطعه شور و ابزارهای مخصوص ساکشن موضعی

Ø    فروش قطعات و لوازم یدکی اصلی خودرو ها در سطح گسترده و وسیع در سطح کشور به صورت عمده

Ø    فروش انواع اتاق خودرو در رنگ هاي مختلف آماده تحويل

 

 2_ نظم و انضباط کاری و اداری در نمایندگی ایران خودرو آل داود ؛ کیفیت مطلوب و استانداردهای بالا جهت تعمیرات اتومبیل ها،ظاهر شیک و صداقت حاکم در  این نمایندگی دلائل استقبال جامعه از خرید اتومبیل از این نمایندگی میباشد.

ü    رابطه مدیریت نمایندگی همیشه با پرسنل به صورت صمیمانه و مودب میباشد و خوشبختانه رابطه خشک کارفرمائی بر مجموعه حاکم نمیباشد و همواره با پرسنل با احترام و گرم رفتار میکنندو اگر اشتباه یا مشکلی در حین کار بوجود آید همیشه با آرامش و مسالمت آميز مسئله را حل میکنند و کلیه کارمندان فرهنگ صداقت و انسان دوستی ، مشری مداری و خوش رفتاری را با مشتری همانند مدیریت سر اوحه کار خود قرارداده که مهم ترین اصل در روش کاری ما میباشد.

ü    یک مشتری راضی میتواند به عنوان یک مبلغ عمل نماید و چندین مشتری دیگر را نیز به جمع مشتریان یک واحد کاری بیفزاید.

ü    مشتریان در این نمایندگی  میتوانند کلیه کارهای خرید خودرو و تحویل آنرا در مدت کمتر از 4 ساعت به انجام برساند.

ü    یکی دیگر از نکات موفقیت این نمایندگی شرکت در نمایشگاه خودرو محرکه  به صورت متوالی جهت اشاعه فرهنگ مشتری مداری و ارتباط بیشتر با مردم و جذب آنها برای خرید خودرو میباشد که این امر تاکنون باعث فروش بیشتر سالیانه و آشنایی بیشتر مردم با این نمایندگی و خدمات فروش شده است.

ü    تبلیغات روزنامه ای یکی دیگر از رمزهای موفقیت ما میباشد که روزانه در روزنامه ها و مجله های وسیع به مردم ارائه میشود که بهترین فاکتور جهت فروش تبلیغات است.

ü    همچنین معمولا روزانه تبلیغاتی بصورت sms ارسال میشود.

ü    یکی از فاکتورهای موفقیت آموزش به پرسنل از قبیل آموزش تخصصی فنی و آموزش مشتری مداری و تکریم مشتری میباشد که واقعا نقش بزرگی در فروش خودرو دارد.

ü    از دیگر علل موفقیت نمایندگی وجود واحد امور مشتریان میباشد که این بخش توجه ویژه ای به مشتریان دارد و مرتبآ پیگیری کارهای مشتریان از جمله تسریع در امور تحویل خودرو،تمیزی خودرو،تسریع در امر تحویل مدارک از جمله سند و کلیه موارد مربوط به خودرو را بر عهده دارد. و همواره سعی بر این دارد که اگر مشکلی برای مشتری بوجود آید آنرا در کمترین وقت بر طرف نماید.

ü    پذیرش مشتریان به صورت تلفنی از جمله فاکتورهای رضایت مشتری میباشد چون تعمیرات بموقع انجام شده و وقت مشتری تلف نمیشود.

ü    اخلاق و مردم داری، دقت، سرعت عمل و اطمینان دادن به مشتری در کلیه امور منجر به کسب رتبه اول کشوری شده است.

ü    یکی دیگر از عناصر مهم موفقیت پشتیبانی و ضمانت کاری و تولید به اندازه سازمان فروش ایران خودرو میباشد چون اگر عرضه و تقاضا متعادل نباشد نمایندگی به مشکل برخورد میکند.اگر عرضه به اندازه فروش باشد آرامش کلیه خودروها به فروش میرسد ولی اگر تولید بیشتر از تقاضا باشد گردش کار به مشکل برخورد میکند.خوشبختانه با توجه به تولید به اندازه ایران خودرو ما تاکنون به مشکل فروش برخورد نکرده ایم.